Dit hangt af van het probleem; bij hardwareproblemen neem je contact op met Sessy, bij andere problemen met Frank Energie.
Hoe wordt mijn reguliere energieverbruik afgerekend?
Frank Energie rekent dit af op basis van je verbruik.
Hoe ontstaan onbalans problemen op het net, waar Sessy op kan inspelen?
Onbalans op het net onstaat door een verschil in de voorspelde afname of gebruik en de daadwerkelijke afname of gebruik op het nationale elektriciteitsnet. Om onbalanspieken op het net op te vangen zijn vele partijen actief. Die partijen, moeten hun eigen tekorten of overschotten oplossen. Lukt dat… volledig bericht