Is het erg als mijn Sessy thuisbatterij op 0% staat?
Het is niet direct een probleem als je Sessy thuisbatterij voor langere tijd op 0% staat. Het BMS (Battery Management System) houdt alle celspanningen nauwlettend in de gaten en zorgt ervoor dat de Sessy niet in een diepe ontlading terechtkomt. Als het systeem te lage celspanningen detecteert, zal d… volledig bericht
Heeft Sessy thuisbatterij een 48v-poort en waar zit deze?
We krijgen soms vragen over de 48v-poort op onze Sessy batterijen. Inderdaad, elke Sessy batterij is uitgerust met een 48v-poort. Echter, het is belangrijk om te weten dat deze poort momenteel nog in ontwikkeling is en nog niet klaar is voor gebruik. We zijn hard aan het werk om deze functie volledi… volledig bericht